Oferta
Jeśli chcesz:
-zapewnić przepływ niezbędnych informacji,
1.
Usprawnić system zarządzania w firmie
, a w szczególności:
-uzyskiwać systematyczne dowody spełniania wymagań jakościowych stawianych wyrobom w tym możliwość deklarowania zgodności (CE),
-ograniczać straty w obszarze kosztów braków i reklamacji,
-bezzwłocznie reagować na zagrożenia (zanim nastąpią nieodwracalnie) związane zarówno z jakością wyrobów jak i ogólną działalnością firmy,
-zapewnić kompetencje personelu oraz jednoznaczne uprawnienia i odpowiedzialności,
-włączyć personel w biznesowe cele firmy,
-systemowo zapewniać sprawność infrastruktury,
-zwiększyć zaufanie i zadowolenie klientów,
-zapewniać zgodność działania z obowiązującymi normami i uregulowaniami prawnymi,
-na bieżąco monitorować skuteczność działań
-audit wstępny w celu określenia zakresu dostosowania do wymagań normy,
-przygotowanie ramowego harmonogramu wdrażania,
-zaprojektowanie dokumentacji systemowej,
-szkolenie załogi,
-wdrażanie systemu,
-przeprowadzenie cyklu auditów wewnętrznych oraz przeglądu zarządzania,
-udział w audicie certyfikującym jako konsultant.
2. Utrzymać i doskonalić certyfikowany system zarządzania, a w szczególności:
-na bieżąco dokonywać niezbędnych auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania,
-modyfikować i doskonalić obowiązujące procedury,
-dokumentować na bieżąco niezbędne zapisy i inne dowody funkcjonowania systemu,
-przeprowadzać firmę przez kolejne audity
-ogólny nadzór nad funkcjonowaniem systemu
-przygotowanie do auditów nadzoru i/lub odnowienia,
-przeprowadzanie auditów wewnętrznych oraz przeglądów zarządzania,
-szkolenia doskonalące personelu,
-koordynacja realizacji zapisów systemowych,
-realizacja zaleceń poauditowych,
-bieżące kontakty z akredytowaną jednostką certyfikująca,
-inne czynności niezbędne do utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Jakość a koszty!
11-11-2008
W obliczu stale rosnącej konkurencji na rynku krajowym i międzynarodowym firmy poszukują rozwiązań, które pomogą im na rozwój działalności, a nierzadko na przetrwanie na rynku. Zapewnienie wysokiej jakości produktów lub usług oraz rzeczowa analiza kosztów, w tym również kosztów jakości to dwa zagadnienia bez których niemożliwe jest obecnie skuteczne funkcjonowanie firmy.
czytaj dalej...
Motywy wdrażania systemów zarządzania jakością
14-11-2008
Podejmując decyzje o wdrożeniu i certyfikowaniu systemu zarządzania jakością w firmie, zarządy (przedsiębiorcy)
kierują się różnorakimi pobudkami.
Można je zakwalifikować do trzech grup:
1. Potrzebę wdrożenia i certyfikowania systemu zarządzania jakością wymusza otoczenie –
najczęściej strategiczny klient (klienci).
Bardzo często strategiczny klient (lub klienci) stawiają producentowi
i/lub dostawcy usług bezwzględny wymóg zaprojektowania, wdrożenia i certyfikowania systemu zarządzania jakością.
Jest to forma „propozycji nie do odrzucenia” i jej spełnienie warunkuje utrzymanie pozycji rynkowej,
a nierzadko umożliwia kontynuowanie działalności.
czytaj dalej...